After Work- work out.

Ikväll blir det After Work på Harry's med några av mina supertrevliga kollegor från skolan. Yay, det ska bli kul. Det blir också ett bra sätt att inleda mina TVÅ veckors ledighet. Den ena veckan är höstlovet och den andra veckan är som en slags kompensation för att jag jobbade med några elever 1,5 vecka under sommarlovet.
Iofs hade jag inte tänkt vara helt ledig. Jag har tänkt att skriva åtgärdsprogram, röja hemma och en del annat, men jag måste nog se om jag kan gå på någon work out eller något, för om jag inte har att göra kommer jag att bli "ever so slightly crazy" (se förra inlägget "bipolarism"). Kanske simning? Sedan har jag ju mina affärer med secondhand, jag ska också utforska om jag kan rita. Vi får se. Jag har att göra...som vanligt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0