Rose Garden Supreme

Rose Garden Supreme är som alla Värnamobor vet egentligen "Lilla krogen".
Här var jag igår (fast lite mer till höger och in typ):
Sällskapet tyckte att ankan på disken kunde vara fint som smycke...och jo..kanske om den var typ 50  ggr mindre (eller min nacke 50 ggr starkare). I övrigt var kvällen väldans trevligt. Särskilt när stressade sällskapet en stund visade tecken på att koppla av genom att dra upp benen i soffan och få en inre glöd som gjorde ansiktet slätt och ljust.
Jag älskar att umgås med snygga, smarta människor som man kan skoja med och lära sig av (tex att man kanske inte ska sortera folk så lättvindigt som jag gör ibland). Jag är inte så van vid att bli "nerpratad" så det var underhållande...och såklart vad maten jättegod. 10 av 10 möjliga, detta måste varit karma för något bra jag gjort i livet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0